S90 sound problem

Started By: dinosantonopoul Started On: 2019-10-8 20:03:05
192 5
Edited by dinosantonopoul at 2019-10-8 20:43

I purchased my s90 a few months ago from Banggood and i have a problem with the sound from the beginning.
The sound being lost on The Ring and notifications very often.
I have tried  to make different settings on the phone but the problem still exist.
When you do turn off the phone and turn it back on the sound will come back, but then we'll disappear later on in the day after in different time.
Is there anything that i can do to solve the problem?
2# 2019-10-9 02:38:46
Lo mejor es poner una disputa, comprar otro ya que tarda mucho tiempo en la resolución de una devolución o mandar y que te manden otro.
Si has pagado por PayPal mucho mejor a la hora de la disputa.
Comprarlo por Amazon, llega pronto y seguro que tendrás más suerte.
Reply

3# 2019-10-10 04:21:59
Same issue..its is not phone problem its software issue... There is no sound after setting custom ringtone... It happens suddenly after  few hours of phone restart
Reply

4# 2019-10-10 04:30:53
Also, phone vibrates while on the call when phone touches ear,, once removed from ear it becomes normal.. Secondly, the fingerprint scanner is too poor. Take multiple times to open or shows error " too many attemptes".. Thirdly, custom wallpaper gets reset to default after phone restart.  Major issue is thay sometimes randomly,  phone stops responding to touch...nothing happens while touching the screen however once i press power key twice, everything becomes normal.. This phone has serious software bugs....camera quality is average...apart from this everything works fine. May God bless this phone
Reply
5# 2019-10-10 18:29:50
Guest 103.87.59.x replied at 2019-10-10 04:30
Also, phone vibrates while on the call when phone touches ear,, once removed from ear it becomes nor ...

A mí no me pasa nada de lo que estás exponiendo!! Se me oye bien, la huella va de maravilla y el software va ahora bien. Lo único malo que tiene es lo de las notificaciones por el DuraSpeed, al menos en el mío.
La configuración de tono de llamada se realiza de la siguiente manera; Primero oyes la canción, entras en ajuste y vas a tono de llamada, donde pone más tonos de llamada pinchas y vas si no te sale a música, das a la música que quieres poner, aceptar, vuelves y la tendrás ya en tono de teléfono, la activas, das aceptar y la tienes que ver en ajuste tono de teléfono.
Yo no tengo ningún problema de incluso poner el tono de alarma, la que he elegido de mi música, eso sí, tiene que estar en almacenamiento, ya que si pones MicroSD, no te funcionara bien, porque cuando apagas el móvil, por defecto volverá a poner la que trae.  
Te diré que he realizado la prueba de tirarlo por un camino de tierra y piedras, tirarlo desde metro y pico, meterlo en el agua con la música puesta, dejarlo una hora en una sauna a más de 80 grados y por último, dejarlo toda la noche en un congelador, todo bien.
Sigo pensando que es más el teléfono que el software.
Reply

Avirus
Donut
6# 2019-10-13 04:34:29
You can find similar post stating similar issues....[Here and Go here
Reply
Advanced Mode
B Color Image Link Quote Code Smilies

Points Rules

International